O nas
Dostawa
Zamawiane produkty są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz InPost
Koszty Dostaw
- Paczkomat InPost – 11.99 zł
- Kurier DPD płatne z góry – 13.99 zł
- Kurier DPD pobranie – 18.00 zł
Czas realizacji zamówień
Czas realizacji przyjętych zamówień to 2-3 dni robocze.
Czas realizacji przyjętego zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto (dla płatności z góry) lub od momentu przyjęcia zamówienia (dla płatności za pobraniem) oraz otrzymania wszystkich niezbędnych danych potrzebnych do realizacji zamówienia (w skład wchodzą także dane do personalizacji zamówienia).
Jeżeli zależy Państwu na szybszym zrealizowaniu zamówienia prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny.
Czas dostawy
Wysłane przez nas przesyłki docierają do kupującego w terminie ok. 2 dni roboczych. Przesyłki dostarczają firmy kurierskie, a więc czas dostawy zależy od rodzaju przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz w dużej mierze od adresu odbiory.
Przykład:
Jeżeli wyślemy paczkę w piątek, to w większości przypadków dojdzie ona do kupującego w poniedziałek, bądź we wtorek. W przypadku gdy paczka musi pokonać dużą odległość aby dotrzeć do kupującego (400-500 km) bardziej prawdopodobnym terminem jest wtorek.
Uwagi
Prosimy o sprawdzanie stanu paczek w obecności kuriera oraz o zgłaszanie ewentualnych zastrzeżeń odnośnie przesyłki.
Sprawdź wygląd zewnętrzny opakowania przesyłki
- Paczka nie powinna nosić znamion uszkodzeń, dziur, rozdarć czy też wgnieceń.
W razie zastrzeżeń co do wyglądu paczki zgłoś szkodę sprzedawcy:
- Jeżeli nie masz uwag co do wyglądu paczki podpisz list przewozowy
- Jeżeli wygląd paczki budzi zastrzeżenia odmów przyjęcia paczki
- Jeżeli postanowisz odebrać zamówienie, które ma uszkodzone opakowanie i podpiszesz list przewozowy dodaj adnotację „Odebrane z zastrzeżeniem”, następnie wykonaj opisane poniżej kroki:
a) Sprawdź zawartość przesyłki
b)Otwórz paczkę i sprawdź, czy są wszystkie zamówione produkty oraz czy nie są uszkodzone.
- Jeżeli brakuje którychś produktów bądź masz zastrzeżenia co do ich stanu poproś, aby kurier spisał protokół szkody. Wypełnij wszystkie pola formularza a w polu ”Uwagi” możesz podać wszystkie zastrzeżenia, także te które dotyczą informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
- Odbierz od kuriera jeden egzemplarz wypełnionego protokołu szkody
- Jeżeli kurier nie chce poczekać poinformuj niezwłocznie firmę przewozową
Kontakt telefoniczny do przewoźników:
InPost – 722-444-000, 746-600-000
DPD – 801-400-373 lub (22) 577-55-55
Zgłoś szkodę sprzedawcy
O swoich zastrzeżeniach odnośnie zawartości przesyłki/ stanu opakowania poinformuj nas w ciągu 24 godzin od kontaktu z kurierem.